tirsdag 18. mai 2010

Hei

Tenkte jeg skulle opprette en blogg, å prøve å oppdatere og følge opp denne gangen. Har en til , men jeg husker ikke navn,adr eller passord, så tenkte jeg fikk starte på nytt.

Jeg har ganske mange tanker opp i hode mitt til en hver tid, og tenkte å dele litt med dere. Håper ingen blir fornærmet, missforstår eller synes jeg er HELT teit noen ganger. Men som sagt foregår d mye rart oppi hode mitt, å tenkte at jeg skulle begynne å skrive litt om det, og at jeg kanskje da kunne få et bedre perspektiv på ting, kanskje få noen tips osv.

Men jeg har vanskligheter med å forklare ting noen ganger, spesielt i korthet og ting kan bli misstolket til tider, men prøv å ikke dømme meg for mye:) Å vær snill å heller spør vis d er noe dere lurer på enn å anta ting som kanskje ikke er slik dere tror vis d blir litt uklart fra min side

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar