tirsdag 18. mai 2010

17.mai 2010










Dagen starta litt grå,men synes ikke det var no kaldt og det regent heller ikke. Så egentlig var det er perfekt 17.mai vær. Kunne selvfølgelig vært litt mer sol, men er ikke bare bare vis det hadde vært kjempe varmt heller. Spesielt for dem som går i budnad. Jeg fant egentlig ikke noe å ha på meg, så ble sort bukse og en litt fin genser, men det syntes ikke likevel, da jeg hadde en jakke utenfor. Brian var heller ikke super pynta.Sort/grå bukse,skjorte og slips. Samt knall rød jakke som egentlig er ganske fin synes jeg. Nå holdt jeg nesten på å glemme å nevne at jeg hadde 17.mai sløyfe (el hva d nå heter) på jakka:)
















Brian og jeg stressa opp på skolen. Skulle vel egnentlig vært der 8.50. Noe opplegg skulle starte 9.00, men som alltid er vi litt sene, så vi var der vel 9.10. Men det var helt greit. Brian skulle egentlig ha gått derfra med barnetoget, å ned til byn, samt rundt i byn når barne toget starter kl 10.00. Men i å med Brian sliter litt med motorikk o.l. blir han ganske fort sliten i beina som fører til en del snubling og fall. Hender han mister følelsen i beina, vis han ha blir for sliten. Så jeg kjørte han ned til byn, slik at det ble litt mindre for han å gå.
Kim var ikke med til byn, men det pleier han heller ikke. Så det er vi vant med. Under barnetoget sto jeg sammen med mamma,pappa og Håkon. Vi sto på hjørne av musikkbørsen (som nå heter 4 sound). Jeg fikk plass oppå en sånn grå boks, så fikk god utsikt. Brian kom gående med sin skole,Sande skole. Barnetoget endte i badeparken, hvor jeg hadde avtalt å møte Brian. Før gikk dem/vi til Preståsen, men heldigvis har di slutta med det. Er så trangt der opp med så masse folk, samt at d er en tung bakke å gå opp, spesielt når man han gått mye allerede.Rett etter barnetoget, dro vi hjem en tur. Så gikk turen til Hjertnes for å gå på kino. Vi så Alvin og gjengen 2. Klokken nærmet seg 14.30. Borgertoget skulle starte kl 16.00. Så istedenfor å henge rundt i byn 1,5 time, dro vi en snartur til mamma og pappa. Før vi alle dro ned til byn igjen.






Under borgertoget fikk vi plss ved kirka. Der møtte vi også Vibecke,Ken Gøran,Aurora,Johannes og fler fra Ken Gøran sin familie. Så vi var en ganske stor gjeng, å det er jo koselig:) Etterpå gikk vi ned til torvet der vi fikk spist litt is:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar