tirsdag 18. mai 2010

Da var jeg i gang!

Jeg har egentlig ikke peil på hva jeg driver med her. Har som sagt tidligere hatt en blogg før, men den ble vel ikke helt bra tror jeg.
Men jeg er glad jeg hvertfall vet hvordan jeg kan skrive her, kan t.o.m. legge på farge på skriften...:)
Men alt av innstillinger,plaseringer,utførelse,osv...er jeg vel ikke så god på ennå. Men kan det være så vasnkelig da???
Når jeg tenker meg litt om blir jeg litt usikker på om jeg husker hvilke passord jeg valgt samt adr til siden.,..ere mulig lissom, men det er det tydligvis ...hehe, men d er sånn jeg er bare... Ting går litt fort i svingene noen ganger. "gjør ting-tenk etterpå" passer fint til meg. Men skulle vel helst vært "tenk deg om-utfør" også "tenk først-så snakk/skriv" Men det kommer seg nok etterhvert

Bare å komme med tips allerede nå folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar